fredag den 1. februar 2013

Mine store mirakler!!


Nu har jeg fortalt en lille smule om mine SMÅ mirakler, men når jeg ser på mit liv, viser det sig, at det er fuld af mirakler! Der er f.eks alle mine STORE mirakler!

Helle, som er min datter og min allerdejligste svigersøn Michael. De venter Albert til maj. De er noget af det mest mirakuløse i mit liv og jeg er så heldig, at bo i nærheden af dem, så vi kan ses tit :-)

Helen, som er Helles veninde igennem mange, mange år og mor til Emil og også snart Rikke. Helen er den søster, Helle aldrig fik og samtidig er hun min meget nære veninde. Helens børn er så tæt på at være mine børnebørn, at vi egentlig kun mangler lidt gener og DNA, men pyt med det!!! Det er jo ikke det, der udgør en familie, vel?

Natasha og Pernille er ligeledes Helles bedste veninder igennem ligeså mange år (vi kalder dem firkløveret), men også mine :-) Natasha er mor til mine små mirakler Magnus på snart 4 år og tvillingerne Astrid og Halfdan, som blev født d. 28. november 2012. Pernille er i overvejelsesfasen, hvad børn angår, hvilket patienterne på sygehuset, hvor Pernille er sygeplejerske, helt sikkert er glade for, så de får hendes udelte opmærksomhed.
Vi er rigtig gode til at drikke the sammen og ordne verdenssituationen og selvfølgelig også den lokale situation, når det er nødvendigt :-) To skønne quinder, jeg slet ikke kan undvære i mit liv.

Af nyere dato er mit venskab med Mette, som er mor til Gaia på snart 3 år. Mette og Gaia er vores nye naboer i kolonihaven og man kan vist godt tale om gensidig kærlighed ved første blik :-) Vi faldt allesammen pladask for hinanden og de to unge damer er nu også en fast og dejlig bestanddel af mit liv. Mette og Gaia kan du se meget mere til på Mette´s blog.

Når jeg skriver om mine store mirakler, går tankerne automatisk til rammen om os allesammen, som i 10 måneder om året udgør en stor del af vores liv; Tolonihaven!!! (Kolonihaven på voksensprog, men det er jo ikke nær så farverigt som tolonihaven :-))
Kolonihaven er et kapitel for sig selv, så det bliver en anden dag. Dog skal vi lige smugkigge lidt :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar