mandag den 11. februar 2013

Et samarbejdsvilligt mirakel??

Så lykkedes det, endelig!! Albert skulle jo stille op til "fotografen"  lørdag d. 2. februar, som jeg skrev om her. Den nye aftale var så i fredags og gudskelov for Jordemoder.dk´s politik om, at en scanning SKAL lykkes :-) Helle og Michael måtte igennem 3 x 40 min scanning, før lille Albert viste sit smukke ansigt :-) men så skal jeg da også love for, at jordemoder Birgit var vaks på fingrene de 2 minutter, det varede! Der er kommet de mest vidunderlige billeder ud af det og vores følelser kan ikke udtrykkes bedre end den stolte kommende farmor gjorde i en SMS til mig, da de unge mennesker havde præsenteret den skønne for farmor og farfar;
Kære Lene. Så har vi set vores vidunderlige og smukke barnebarn. Hvor er han skøn! Det eneste, vi savnede, var at kunne tage ham ud og kramme ham!
 Tjaaa, så måtte mormor jo knibe endnu en tåre. Jeg kan ikke ønske mig bedre kolleger ud i bedsteforældre hvervet end disse to skønne mennesker! Vi har det så godt sammen og vi er lige fjollede med det kommende lille mirakel :-)


Nu er det da selvfølgelig muligt, at jeg er en smule forudindtaget, men mon ikke enhver vil synes, at denne lille dreng er noget af det smukkeste, de har set???? På dvd'en ser det ud, som om han ligger og øver sig i at kysse :-) Meeen, se nu bare her....


Jamen, at det overhovedet kan lade sig gøre, må da kategoriseres som mirakel! Er han ikke bare dejlig?


Det er måske ikke det bedste og mest vellignende billede af Albert, men det er helt bestemt Alberts mund, vi ser her :-) og vi er alle enige om, at den ser særdeles kysseegnet ud og kysset...det bliver han :-) om ca. 86 dage, mormors lille mirakel!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar