fredag den 15. februar 2013

En grøn giraf!

Hvorfor nu en grøn giraf? Af den simple årsag, at jeg såååå længe har været på udkig efter en sød og nuttet giraf og da jeg endelig fandt den, så havde jeg ikke den mindste smule girafgult garn!!!! Ja, så måtte jeg jo bare i gang med en anden sød farve og det blev altså den æblegrønne :-)


Det var egentlig meningen, at han skulle have en spilledåse i maven, men i min iver efter at få ham færdig hurtigst muligt, fik jeg fyldt og lukket ham i en fart og havde derefter slet ikke lyst til at pille en hæftning op, som kan tåle mange små pilfingre :-) Skaden er dog ikke så stor, for selvfølgelig fandt jeg den samme dag endnu en nuttet giraf og da jeg ikke kunne vælge, købte jeg da bare begge mønstre ;-) Den næste må jeg være lidt mere opmærksom på at få lagt en spilledåse indeni :-)


Jeg har fundet denne skønne giraf blandt mange andre herlige dyr hos Fiberdoodles. Hun har lavet en skøn serie af nuttede og buttede hæklede dyr, som hun kalder K.I.S.S., det står for Keeping It Simple & Straightforward og hendes blog er bestemt et besøg værd.


Han er da bare nuttet, ikk? :-) Fra horn til hæl måler han hele 39 cm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar