lørdag den 9. februar 2013

Min egen magi med hæklenål!

Så fik jeg mine to første VendulkaM projekter færdige og selvom der er nogle gevaldige rettelser ar foretage før jeg kaster mig ud i næste udgave, er jeg faktisk rigtig stolt.

Det blå regnbue træ til Albert

I opskriften på det skønne Rainbow tree, er der jo brugt pink farver i alle nuancer og det ser fuldstændig fantastisk ud! Den samme charme er ikke helt kommet til udtryk, efter at farverne er ændret til de blå og grønne, men den er da sød alligevel. Magnus var ihvertfald helt pjattet med den og ville så gerne lege med den og så var det lige, at vi fandt ud af, hvilke andre ting, der skal ændres. INGEN LØSE DELE!!!  Magnus fylder 4 i næste måned og han er en frisk gut med fireårsfart på :-), så der skal gang i alle de fine applikationer, som VendulkaM heldigvis også har mønstre på. Ingen løse dele, perler eller knapper og faste stærke syninger og hæftninger :-) og så meget klogere, kastede jeg mig over det næste projekt.

Den pink taske til Gaia

...som slet ikke er pink, men bare ekstremt piget :-) Den er da bare for cute... Jeg er helt sikker på, at Gaia vil synes om den, når hun skal have den og en masse hæklet legemad til sin 3 års fødselsdag i næste måned. Alle ender er hæftet næsten hysterisk godt ;-) og de få perler, jeg ikke kunne lade være med at bruge, er hæklet med ind i snøren og selvfølgelig kun de nederste 15 cm, så den kan glide frit i de små huller. Det bedste af det hele er da, at netop dette mønster er en gratis gave fra VendulkaM og du kan downloade det lige her :-) Sååå, rigtig god fornøjelse. Tasken er lille og den kan hækles på ca. 3 timer :-)


I dag d. 13. februar fik jeg sat foer i den lille taske og det gav straks et helt andet udtryk. Nu er den klar til at blive pakket fint i rigtigt pigepapir :-)



1 kommentar:

  1. WOW !!!! You did great job:-) I love the colors you used. Oh - I am so happy to see my pattern came alive. Thank you very much, Lene :-)

    SvarSlet